خرید در ایتالیا

خرید در ایتالیا

مراکز خرید ایتالیا

صنعت مد و فشن در ایتالیا یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین صنایع است که باعث شده طراحان و برندهای زیادی در این کشور فعالیت کنند. میلان شهری است که بزرگترین برندهای مد و فشن در آن فعالیت میکنند و نمایشگاه های زیادی در این زمینه برگزار میکنند. کسانی که دنبال جدیدترین مدها و ترندها هستند میتوانند در مراکز خرید ایتالیا پیدا کنند؛ همچنین اگر دنبال جدیدترین کارهای معروف ترین طراحان دنیا هستید در ایتالیا میتوانید پیدا کنید. برای خرید در ایتالیا بهتر است مقصد خود را شهرهای میلان و رم انتخاب کنید، میلان به عنوان پایتخت مد و فشن جهان شناخته میشود و از این لحاظ با دیگرهایی مانند پاریس، لندن و نیویورک به رقابت میپردازد. شهر رم نیز با این که یک شهر تاریخی و دارای آثار تاریخی زیادی است، دارای مراکز خرید معروف و معتبری است که میتوان برندهای معروف را نیز در اینجا پیدا کرد و خرید انجام داد. 

در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز برای خرید در ایتالیا را معرفی کنیم؛ که شامل شهرهای میلان، رم، فلورانس و ونیز میشود و به توضیح مختصر آنها میپردازیم.

مراکز خرید میلان 

1.مرکز خرید آرمانی میلان

مهمترین مرکز خرید میلان به شمار میرود؛ که در 4 طبقه و با معماری به سبک مدرن ساخته شده است. در اینجا میتوان کیف،کفش،عطر و لباس از تمامی برندهای معروف دنیا را مشاهده کرد.

2.گالریا ویتوریو امانوئلا دوم میلان

یک گالری بزرگ و سرپوشیده است که سقف آن با شیشه و به شکل گنبدی بزرگ ساخته شده. طراحی این گالری را ژوزپه منگونی در قرن 19 میلادی انجام داده و به سبک معماری نئوکلاسیک طراحی کرده است. بخاطر سبک معماریش، این گالری یکی از دیدنی های ایتالیا نیز به شمار میرود. 

3.میدان کاوور میلان

در این میدان میتوانید هرچیزی پیدا کنید، از اجناس گرانقیمت برندها تا اجناس ارزان قیمت و دست دوم. اگر به دنبال خرید در فضای باز هستید میتوانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. 

4.میدان سن بابیلا میلان

یکی دیگر از مراکزی است که میتوان درکنار کارهای طراحان، کالاهای دست دوم و ارزان پیدا کرد. 

5.خیابان ویا دلا اسپیگا میلان

یکی از خیابان های معروف میلان است که فروشگاه طراحان معروف ایتالیا در این خیابان قرار دارد و باعث شده یکی از خیابان های جذاب برای توریست ها باشد. 

6.خیابان ویا سن آندریا میلان

یکی دیگر از خیابان های معروف میلان برای خرید و گشت و گذار است که کالاهای متنوعی در آنجا پیدا کرد. 

7.خیابان ویا مونته ناپلئون میلان

توریست های زیادی برای خرید و گشت و گذار به این خیابان میروند؛تا بتوانند اجناس با قیمت مناسب پیدا کنند. 

مراکز خرید رم

اکثر تورهایی که برای ایتالیا برگزار میشود در شهر رم اقامت دارند که برای خرید در ایتالیا میخواهیم مهم ترین و بهترین مراکز خرید شهر رم را معرفی کنیم. 

1.مرکز خرید آلبرتو سوردی رم

در این مرکز خرید میتوان انواع فروشگاه ها را مشاهده کرد مثل رستوران، کافه، بوتیک و کتاب فروشی. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید رم میباشد که توریست های زیادی به این مکان میروند. 

2.مرکز خرید کویین رم

در این مرکز خرید که در خیابان ویا پولو امیلیو قرار گرفته یکی از مراکز خریدی است؛که فروشگاه های بسیار متنوع دارد:مثل کیف،کفش، لباس کودک، جواهرات،لوازم آرایش و … . در اینجا میتوانید بسیاری از لوازم مورد نیاز خود را پیدا کنید.

3.بوتیک ونتا رم

این بوتیک یکی از معروف ترین فروشگاه ها در زمینه چرم است که اجناس بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد. اگر قصد خرید چرم دارید؛ بازید از این فروشگاه را فراموش نکنید.

4.مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید رم است؛که دارای 24 سینما، 210 مغازه، 24 رستوران و سالن بولینگ میباشد و در نزیدیکی فرودگاه فیومیچینو قرار گرفته. 

5.مرکز خرید روما است رم

در این مرکز خرید بیشتر برندهای جهانی دارای فروشگاه هستند؛که به جز فروشگاه، در اینجا 12 سینما و 24 رستوران و کافی شاپ قرار گرفته است.

6.مرکز خرید پورتا دی روما رم

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در رم است؛که دارای 220 مغازه، 2 سالن استخر، 12 سالن سینما و 1 سالن بدنسازی ست. اجناس این مرکز خرید شامل اکثر برندهای جهانی میشود. 

7.خیابان ویا بورگونیونا رم

در این خیابان میتوان فروشگاه برندهایی مثل: فندی، گای ماتیولو، دولچه اند گابانا و لائورا بیاجیوتی را پیدا کرد و از آنها دیدن کرد. 

8.خیابان ویا فراتینا رم

این خیابان دارای به روزترین مغازه هاست که با دیدن آنها میتوان از ترندها و مدهای جدید اطلاع پیدا کرد. 

9.مرکز خرید یورما 2 رم

این مرکز خرید نیز دارای 240 مغازه و 40 کافی شاپ و رستوران میباشد که دارای اجناس از برندهای مختلف دنیا میباشد. 

10.خیابان ویا دل کورسو رم

این خیابان به نام خیابان مد معروف است؛که یکی از جذابترین خیابان های رم محسوب میشود. گشت و گذار در این خیابان با کافه ها و مغازه های زیبایش یکی از تفریح هایی است که میتوانید در سفر به رم تجربه کنید. 

11.خیابان ویا کاندوتی رم

در این خیابان میتوان مغازه های طراحان معروف ایتالیایی را مشاهده کرد که از طراحی های خود رونمایی میکنند. به عنوان مثال طراحانی مثل: پرادا، گوچی، آرمانی و دوگلچه اند گابانا. 

اگر قصد سفر به رم را دارید؛ پیشنهاد میکنیم قبل از سفر مقاله جاذبه های گردشگری رم را مطالعه کنید.

مراکز خرید فلورانس

فلورانس شهری تاریخی است که بیشتر برای دیدن آثار تاریخی آن توریست ها به آن سفر میکنند. اما اگر قصد خرید دارید میتوانید به بازار سن لورنزو بروید که دارای کالاهای متنوعی است. فلورانس با کیف و کفش چرمی اش نیز معروف است؛ که چیزهای خوبی در آنجا میتوانید پیدا کنید. 

مراکز خرید ونیز

بازار Le Mercerie که شامل چندین خیابان میشود؛که برندهای معتبر دنیا در این بازار نمایندگی دارند. توریست های زیادی نیز از این بازار دیدن میکنند و اکثر اوقات شلوغ است. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *