مراکز خرید اسپانیا

معرفی مراکز خرید اسپانیا

خرید در اسپانیا

مردم اسپانیا به ظاهر و نحوه لباس پوشیدن خود بسیار اهمیت میدهند و یکی از مهم ترین کارهای خود را خرید کردن میدانند. به همین دلیل مراکز خرید زیادی در اسپانیا وجود دارد تمامی برندهای دنیا در انجا نمایندگی دارند. بعد از گشت و گذار و دیدن آثار تاریخی اسپانیا میتوانید به گشت در مراکز خرید اسپانیا بپردازید. در این مقاله قصد داریم بهترین جاهایی که برای خرید در مادرید و بارسلون مناسب است را معرفی کنیم. 

مراکز خرید مادرید

1.مرکز خرید لاگاویا 

این مرکز خرید در غرب شهر مادرید و در منطقه Barrio Del Pilar قرار گرفته که دارای 165 فروشگاه در دو طبقه میباشد. در اینجا 192 برند دارای نمایندگی هستند که شامل اجناس متنوعی مثل وسایل منزل، پوشاک، لوازم آرایش و … است. این مرکز خرید میان اسپانیایی ها بسیار محبوب است که به سبک مدرن ساخته شده که جذابیت فوق العاده ای دارد.

مرکز خرید ماگاویا مادرید

 

2.مرکز خرید پرینسیپ پایو 

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مادرید است که در مرکز این شهر، در خیابان پاسئو دلا فلوریدا واقع شده است. ساختمان این مرکز خرید در گذشته ساختمان راه آهن بوده و بعد از بازسازی به مرکز خرید تبدیل شده که دارای فروشگاه بهترین برندهای اسپانیا و دنیا میباشد. 

مرکز خرید پرینسیپ پایو مادرید

3.مرکز خرید ژندوو 

در این مرکز خرید میتوانید هم خرید کنید، هم به تفریح بپردازید. بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده اروپا در اینجا قرار گرفته که یکی از تفریح های هیجان انگیز است. دیگر تفریحاتی که در این مرکز قرار دارد شامل سالن بولینگ، شهربازی، رستوران، کافه، مهدکودک و سینما میشود. این فروشگاه را میتوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در اسپانیا، با بیش از 250 مغازه در نظر گرفت. این مرکز خرید در سال 2003 در خیابان کاله پورته د ناواسرادا ساخته شد. 

مرکز خرید ژانادا مادرید

4.مرکز خرید ای بی سی سرانو

این مرکز خرید در مرکز شهر مادرید قرار گرفته که ساختمان آن در گذشته متعلق به یکی از روزنامه های اسپانیا بوده است. این فروشگاه بین خیابان کاله سرانو و باغ ملی مادرید واقع شده که نمایشگاه های هنری و هفته مد مادرید در این مرکز خرید برگزار میشود. 

مراکز خرید بارسلون

1.مرکز خرید ال کورت اینگلز 

این فروشگاه دارای تمامی اجناسی است که هر کس میتواند لازم داشته باشد و بهترین مکان برای صرفه جویی وقت در خرید است. با گشتن در این مرکز خرید میتوانید کالاهایی مثل پوشاک، عطر، لوازم آرایش، لوازم منزل و مبلمان و … خرید کنید. 

2.مرکز خرید مارماگنوم

در خیابان Moll d’Espanya و در ساحل شهر بارسلون قرار دارد که در سه طبقه ساخته شده است. سبک معماری این مرکز خرید آمریکایی است؛ که طبقه بالای آن به صورت تراس است و رستوران و کافه در آن قسمت از مرکز خرید قرار گرفته اند. 

مرکز خرید مارماگنوم بارسلون

3.مرکز خرید لاس آرناس

این مرکز خرید یک ساختمان قدیمی دارد که در سال 1990 با هدف سالن گاوبازی ساخته شد و در سال 2011 تغییر کاربری داد و به مرکز خرید تبدیل شد. این فروشگاه معماری بینظیری دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. نام خیابانی که در آن قرار دارد، Gran Via de les Corts Catalanes است. 

4.مرکز خرید لیا 

بزرگترین مرکز خرید بارسلون است که شامل 170 مغازه، دوهتل، سالن بدنسازی و شهربازی میباشد. این فروشگاه در خیابان Avinguda Diagonal قرار دارد که در اینجا میتوانید رستوران های چینی، اسپانیایی و ایتالیایی پیدا کنید. 

5.مرکز خرید دیاگونال مار

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ بارسلون، در خیابان Diagonal و در ساحل دریای مدیترانه است. این فروشگاه دارای بیش از 200 مغازه و یک سینماست. 

 

اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید؛ پیشنهاد میکنیم قبل از سفر مقاله راهنمای سفر به اسپانیا را مطالعه کنید. 

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری اسپانیا، پیشنهاد میکنیم مقاله دیدنی های اسپانیا را مطالعه کنید. 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *