بهترین رستوران های پاریس

بهترین رستوران های پاریس

معرفی بهترین و معروف ترین رستوران های پاریس

خوردن غذا و انتخاب رستوران در سفر یکی از مهم ترین قسمت های مسافرت است؛ که در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین رستوران های پاریس بپردازیم. فرانسه دارای حدود 5000 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی در آنها سرو میشود و یکی از مهم ترین اهداف گردشگران برای سفر به پاریس تست کردن غذاهای آنهاست. با هر سلیقه ای که داشته باشید میتوانید غذای مورد علاقه تان را در پاریس پیدا کنید. از بین پنجاه رستوران برتر دنیا، ده تای آن در پاریس واقع شده اند. یکی از مهم ترین بخش ها برای برنامه ریزی سفر به پاریس؛ انتخاب رستوران برای صرف غذاست. با خواندن این مقاله میتوانید با معروفترین رستوران های فرانسه آشنا شوید و راحتتر برنامه ریزی کنید. 

اگر قصد دارید با تور به فرانسه سفر کنید؛ برای اطلاع از قیمت و توضیحات تور به صفحه تور فرانسه پاییز 98 مراجعه کنید. 

رستوران لوموریس

یک رستوران لوکس واقع شده در یک هتل 5 ستاره است که میتوان بعنوان بهترین رستوران پاریس از آن نام برد. سرآشپز این رستوران یکی از معروفترین سرآشپزهای فرانسوی ست که با غذاهای فرانسوی اش معروف است. همچنین این سرآشپز در سال 2007 برنده جایزه میشلین شد. در این رستوران غذاهای اصیل فرانسوی سرو میشود که با مواد غذایی محلی پخته شده اند. سبک معماری این رستوران فرانسوی اصیل است که برای طراحیش از یکی از تالارهای کاخ ورسای الهام گرفته شده. غذاهای این رستوران بسیار گران است و برای کسانی که غذای ارزان میخواهند مناسب نمیباشد. میانگین قیمت غذا در اینجا 200 یورو ست. 

رستوران لوموریس پاریس

رستوران آلن دوکاس پلازا آنته

یکی دیگر از رستوران های لوکس پاریس است که متعلق به سرآشپز بین المللی به نام آلن دوکاس است. در این رستوران سه ستاره غذاهای اصیل فرانسوی سرو میشود که با بهترین مواد اولیه پخته میشود و با خلاقیت دیزاین میشود. معماری این رستوران به سبک مدرن است؛ که در طراحی غذاهایش نیز میتوان این سبک را مشاهده کرد.

رستوران آلن دوکاس پلازا آنته پاریس

رستوران لپیکور

جذابیت و خاص بودن این رستوران بخاطر تغییر دکوراسیون و منوی غذاهایش در طول فصل هاست. در فصل بهار و تابستان این رستوران به صورت تابستانی دکور میشود و در فصل پاییز و زمستان نیز به صورت زمستانی درمی آید. در فصل تابستان میتوانید غذای خود را در باغ این رستوران میل کنید. هر شش ماه یکبار نیز خدمات و غذاهایی که ارائه میدهند نیز تغییر میکند. 

رستوران لپیکور_ بهترین رستوران های پاریس

رستوران لارپژ

یکی از بهترین رستوران های فرانسه و پاریس میباشد؛ که دارای سه ستاره میشلن است. غذاهای این رستوران از کیفیت عالی و بینظیری برخوردار هستند؛ زیرا دارای باغی اختصاصی ست که مواد اولیه را در آنجا تهیه میکنند. این رستوران دارای دو سالن عمومی و خصوصی است که برای استفاده از هرکدام باید از قبل رزرو کنید. 

رستوران لارپژ-بهترین رستوران های پاریس

رستوران لا تور دارژانت

یکی دیگر از رستوران های لوکس فرانسه با معماری اصیل فرانسوی ست که دارای یک ستاره میشلن میباشد. در این رستوران غذاهای فرانسوی سرو میشود. 

رستوران لا تور دارژانت

رستوران پیر گانییر 

یک رستوران لوکس فرانسه است که ترکیبی از غذاهای کلاسیک و مدرن در آن سرو میشود. غذاهای این رستوران بسیار جذاب و خلاقانه طراحی شده اند که باعث جذب هر شخصی میشود. در اینجا طعم های جدید و لذیذی را تجربه میکنید که همراه با طراحی و دیزاین های جالبی ست. 

رستوران پیر گانییر-بهترین رستوران های پاریس

رستوران ژول ورن

یکی از تجربه های جالب و هیجان انگیزی که در سفر به پاریس میتوانید داشته باشید، خوردن غذا در این رستوران در طبقه دوم برج ایفل است. منظره زیبایی که در داخل رستوران، از شهر پاریس قابل دیدن است وصف نشدنی است. سرآشپز این رستوران آلن دوکاس میباشد؛ که غذاهای کلاسیک فرانسوی را تبدیل به غذاهای مدرن و جذاب کرده است. 

رستوران ژول ورن پاریس

لینک های مرتبط

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *