بهترین سفر خارجی در نوروز 99

بهترین کشور برای سفر در نوروز 99

بهترین کشورهای اروپا برای سفر نوروز 99

نوروز برای ما ایرانیان که با شروع سال جدید همراه است؛ یکی از بهترین زمان ها برای سفر و گشت گذار محسوب میشود. در نوروز تعطیلات طولانی مدت باعث شده تا افراد زیادی برای گذراندن زمان به بهترین شکل، به فکر سفر باشند. همچنین یکی دیگر از دلایل مهم برای سفر در نوروز، آب و هوای مناسب اکثر کشورهاست؛ که هوایی مناسب تر و معتدل تر نسبت به فصل تابستان دارند. در تابستان با این که مدارس تعطیل هستند اما ممکن است به سختی بتوانید به کشور مورد علاقه خود سفر کنید. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین کشورها را برای سفر نوروز معرفی کنیم و ویژگی های هر کدام را توضیح دهیم؛ تا بتوانید مطابق سلیقه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. درصورت مایل بودن میتوانید لیست تورهای نوروز 99 همسفران البرز را مشاهده نمایید. 

بهترین سفر در نوروز 99

نوروز در اروپا کجا بریم؟

بدون شک اروپا یکی از بهترین و هیجان انگیزترین مقاصد برای مسافران است؛ که میتواند به بهترین سفر برای هر شخصی تبدیل شود. کشورهای اروپایی هر کدام دارای فرهنگ، آب و هوا و جاذبه های متفاوتی میباشد که جذابیت های خاص خود را دارد. آژانس همسفران البرز برای نوروز 99 تعدادی تور اروپا اجرا میکند که میتوانید بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید. تورهای نوروز 99 دارای شرایط متنوعی است که برای انواع سلیقه ها آماده شده است. در نوروز مسافران میتوانند زمان زیادی را با خیال راحت در سفر و گشت و گذار بگذرانند. محبوبترین شهرهای اروپا شامل پاریس، رم، بارسلون، ونیز، آمستردام، وین، پراگ، بوداپست، لوگانو و … میباشد؛ که همه ی آنها در تورهای نوروز 99 ما موجود میباشد. همچنین میتوانید از تورهای ترکیبی نوروز 99 نیز دیدن فرمایید که شامل اقامت در چند شهر میباشد.

نوروز در فرانسه

پاریس شهری جذاب و پرهیاهو است که در نوروز یکی از بهترین مقصدها برای گشت و گذار میباشد. آب و هوای خنک و بهاری این شهر و خلوت بودن آن در نوروز، یکی از مزیت های سفر به فرانسه در نوروز میباشد. برج ایفل معروف ترین جاذبه پاریس است که از بازدید از آن نباید غافل شد؛ اما پاریس جاذبه های دیگری نیز دارد. برای آشنایی با دیدنی های شهر پاریس به مقاله جاذبه های گردشگری فرانسه مراجعه کنید. 

اگر بخواهیم به عنوان نمونه جاذبه های فرانسه را نام ببریم میتوانیم به کاخ اپرای گارنیه، موزه لوور، کلیسای نوتردام، کاخ الیزه، کاخ ورسای، خیابان شانزلیزه، رودخانه سن، طاق پیروزی و دیزنی لند پاریس اشاره کنیم. همچنین پاریس رستوران های جذاب و کافه های زیبایی دارد؛ که مسافران میتوانند از آنها استفاده نمایند.

سفر به فرانسه

نوروز در ایتالیا

ایتالیا کشوری با جاذبه های تاریخی فراوانی ست که بعضی از آنها متعلق به چندین هزار سال پیش میباشد و دیدن آنها بسیار هیجان انگیز میباشد. شهرهایی که بیشترین محبوبیت را برای توریست ها دارند، شهرهای ونیز، رم، فلورانس و میلان میباشد؛ که در اکثر تورهای ایتالیا، مسافران در این شهرها اقامت دارند. برای آشنایی بیشتر با ایتالیا میتوانید به مقاله درباره ایتالیا مراجعه کنید.

اگر علاقه مند به بناهای قدیمی و تاریخی هستید؛ کشور ایتالیا جای بسیار مناسبی میباشد. ایتالیا به دلیل این که در گذشته جزء امپراطوری بزرگ روم بوده؛ آثار زیاده را از آن دوران در خود جای داده است. آثار معروفی که در کشور ایتالیا قرار گرفته اند شامل: کلوسئوم، برج پیزا، کلیسای سن مارکو، واتیکان، کلیسای سانتا ماریا ماجوره، فواره تروی و … میشود. با شرکت در تورهای نوروز 99 میتوانید از ایتالیا دیدن فرمائید. 

سفر به ایتالیا

نوروز در اسپانیا

اسپانیا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی هوای گرمتری دارد و برای تفریحات آبی گزینه بسیار مناسب میباشد. اگر علاقه مند به این نوع تفریحات هستید؛ اسپانیا مقصد بسیار مناسبی برای شما میباشد. اسپانیا به کشور موسیقی و رنگ ها معروف است که در طول سفر خود ممکن است با چندین جشن و موسیقی خیابانی مواجه شوید. شرکت در این نوع جشن ها میتواند تجربه خوب و شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند. اسپانیا شهرها و جزایر دیدنی و تفریحی زیادی دارد که بر اساس سلیقه خود میتوانید تور خود را مشخص نمایید. برای گشت و گذار دور اسپانیا میتوانید از وسایل نقلیه عمومی مثل قطار و اتوبوس استفاده کنید. حتی میتوانید با اجاره روزانه اتومبیل به هر کجا که میخواهید، بروید. در تورهای نوروز 99 اسپانیا یکی از بهترین مقاصد برای تفریح است.

هر کدارم از شهرهای اسپانیا، زیبایی و جلال خود را با رنگ های جذاب به نمایش درمی آورند. بارسلونا معروفترین و محبوبترین شهر اسپانیاست؛ که یکی از زیباترین سواحل شنی دنیا را در خود جای داده است. بارسلونا پر از ساختمان های جذاب با معماری منحصر بفرد است که زیبایی خارق العاده ای را بوجود آورده است. همچنین بارسلونا شهر محبوب طرفداران تیم فوتبال بارسلوناست؛ تا بتوانند بازی تیم محبوبشان را در ورزشگاه نیوکمپ از نزدیک تماشا کنند. شهر مادرید، پایتخت اسپانیا را باید در کوچه پس کوچه های آن قدم زد و از معماری رنگارنگ آن لذت برد. مادرید دارای جاذبه های تاریخی و قلعه های قدیمی زیادی میباشد که باید برای دیدن آنها چندین روز را صرف کرد. 

سفر به اسپانیا در نوروز

نوروز در سوئیس

سوئیس کشوری با طبیعتی خارق العاده؛ که در نزدیکی رشته کوه های آلپ قرار گرفته است. زیبایی های سوئیس وصف ناشدنی است و فقط باید از نزدیک آنها را مشاهده کرد. تورهای سوئیس در نوروز 99 شامل اقامت در چندین شهر مهم سوئیس میباشد. حتی دارای تورهای ترکیبی با دیگر کشورهای جذاب اروپا میباشد. برای دیدن لیست تورها، میتوانید به صفحه تورهای نوروز 99 مراجعه کنید. 

شهرهای مورد بازدید در تورهای سوئیس شامل: زوریخ، ژنو و لوگانو میشود؛ که در فصل بهار میتوانید زیباترین طبیعت را در این سفر مشاهده نمائید. لوگانو دهکده ای در دامنه های کوه آلپ است که از یک طرف پوشیده از کوه و از طرف دیگر دریاچه ای آن را محاصره کرده است. برای آشنایی بیشتر با این دهکده زیبا میتوانید مقاله جاذبه های لوگانو را مطالعه کنید.

ژنو معروفترین شهر سوئیس است؛ که بدلیل قرار گرفتن چندین سازمان بین المللی در این شهر بسیار معروف است و نام پایتخت صلح جهان را از آن خود کرده است. دیگر شهر مهم سوئیس، زوریخ است که در سال 2018 به عنوان گرانترین شهر جهان شناخته شد. با این حال عنوان بهترین شهر برای زندگی و شادترین مردم را دارد. همچنین زوریخ قطب اقتصاد سوئیس و اروپاست؛ که چندین بانک بین المللی در این شهر قرار دارند. 

سفر به سوئیس در عید 99

نوروز در اتریش

اتریش کشوری با آرامش و زیبا است؛ که میتواند برای گذراندن تعطیلات نوروز، گزینه بسیار مناسبی میباشد. اتریش را بیشتر با کیک و شکلات های خوشمزه آن میشناسند و انواع زیادی شکلات با طعم های مختلف را میتوان در اتریش پیدا کرد. در تور اتریش با گشت و گذار در شهر وین میتوانید کافه ها و قنادی های هیجان انگیزی را پیدا کنید که نمیتوانید از چشیدن طعم شکلات های آن بگذرید. همچنین اگر به طبیعت بکر علاقه دارید میتوانید در اطراف شهر وین مناطق جذابی را پیدا کنید تا از زیبایی های آن لذت ببرید. در نزدیکی های وین، میتوان به کوهستان Tirolean رفت تا در دل طبیعت به استراحت پرداخت. 

وین پایتخت اتریش و یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی است. بافت شهری وین که از ساختمان های قدیمی و تاریخی تشکیل شده است نمای بسیار زیبایی را برای آن بوجود آورده است. وین به شهر موسیقی و رقص و آواز مشهور است؛ که حتی نام وین نیز به همین معنا میباشد. در این شهر قصرها و کاخ هایی را میتوانید پیدا کنید که از قرون وسطا و یا حتی قبل تر باقی مانده اند. تور اتریش نوروز 99 را میتوانید هم به صورت تک و هم به صورت ترکیبی با دیگر کشورها رزرو نمایید. 

سفر به اتریش در نوروز 99

نوروز در هلند

هلند کشوری در شمال غربی اروپاست که دارای طبیعت و آب و هوایی بینظیر است. هلند با گل های رز و لاله اش معروف شده؛ همچنین پنیرهای خوشمزه ای دارد که باید حتما امتحان کنید. آمستردام پایتخت هلند یکی از زیباترین شهرهای اروپاست که دارای کانال های آبی برای رفت و آمد در شهر میباشد. همچنین یکی از پرطرفدارترین وسایل نقلیه در هلند دوچرخه است که باعث شده جاده های مخصوص برای دوچرخه سواری در این کشور احداث شود. تور هلند دارای تورهای ترکیبی زیادی میباشد که در صفحه تورهای هلند میتوانید مشاهده نمایید.

بندر آمستردام از قرون وسطی یکی از مهم ترین بنادر اروپا محسوب میشد؛ که تاکنون نیز تجارت های زیادی در این شهر انجام میشود. آمستردام دارای کانال های آبی زیباست که در سطح شهر برای رفت آمد هم استفاده میشوند و باعث ایجاد بافت شهری خاصی میشوند. بزرگترین کانال آبی آمستردام jordaaan نام دارد؛ که از میان شهر گذر میکند و دارای چندین پل معلق میباشد. در تورهای نوروز 99 هم تورهای ترکیبی هلند قرار داده شده اند. 

سفر ببه هلند در نوروز 99

نوروز در بلژیک

بلژیک کشوری در غرب اروپا با آب و هوایی بینظیر است که دارای جاذبه های توریستی زیادی برای گردشگران میباشد. بلژیک به سه بخش بروکسل، والونی و فلاندر تقسیم میشود. بلژیک کشوری است که از جنوب با فرانسه و از شمال با هلند همسایه میباشد که باعث شده  و در تورهای نوروز 99 میتوانید از تورهای ترکیبی بلژیک با دیگر کشورها استفاده نمایید. بلژیک کشوری است؛ که دارای فرهنگ غنی میباشد و موزه ها و گالری های زیادی را میتوان در این کشور برای گشت پیدا کرد. از هرچه بگذریم اما در بلژیک نمیتوان از طعم شکلات های خوشمزه آن گذشت و حتما باید در گشت و گذارهای خیابانی از طعم آن را بچشید. 

بروکسل پایتخت بلژیک میباشد که مقر اصلی چندین سازمان بین المللی نیز هست و مهمترین شهر اروپا از لحاظ سیاسی میباشد. بروکسل شهری با طبیعت زیبا و جاذبه های طبیعی زیادی ست که برای گشت و گذار و وقت گذراندن مناسب است. بلژیک با وجود این که کشوری پرجمعیت میباشد؛ اما یکی از بهترین کشورها برای زندگی و رفاه مردم میباشد. همچنین این کشور یکی از آرامشبخش ترین کشورها برای سفر و تفریح است. 

سفر به بلژیک نوروز 99

نوروز در مجارستان

کشور مجارستان مرکز علمی فرهنگی اروپا محسوب میشود و کشوری با معماری اصیل میباشد؛ که داراری ساختمان های زیبا و جذابی است. این ساختمان ها و اثر معماری که از سال ها پیش باقی مانده اند و شهر زیبای بوداپست را بوجود آورده اند. در بهار آب و هوای مجارستان خنک و معتدل میباشد و بهترین زمان سفر به مجارستان است؛ که باعث میشود سفر خوبی را در این فصل تجربه کنید. در تورهای نوروز 99 چندین تور ترکیبی مجارستان و یک تور مجارستان اجرا میشود که مسافران با توجه به سلیقه خود میتوانند انتخاب نمایند. 

پایتخت مجارستان شهر بوداپست میباشد که از دو بخش بودا و پست تشکیل شده است. رودخانه دانوب با گذشتن از وسط شهر بوداپست باعث بوجود آمدن این دو قسمت شده است. بوداپست بعد از لندن، قدیمی ترین مترو را دارد؛ که در سال 1896 ساخته شده است. بلندترین ساختمان این شهر کاخ سلطنتی سنت استفان و پارلمان مجارستان میباشد؛ که طبق قانون این کشور، هیچ ساختمانی نباید از این دو ساختمان بلندتر باشد و اجازه ساخت داده نمیشود. 

سفر به مجارستان نوروز 99

نوروز در چک 

جمهوری چک در بخش اروپای مرکزی قرار گرفته و از سال 2004 عضو اتحادیه اروپا شده است. چک با کشورهای اتریش، آلمان، لهستان و اسلواکی همسایه است و تا سال 1918 جزو امپراطوری اتریش محسوب میشد. همچنین تا سال 1993 کشور چک اسلواکی یک کشور محسوب میشد و پس از انقلاب مخملی از یکدیگر جدا شدند و دو کشور جدا را تشکیل دادند. تورهای چک نیز جزو تورهای خارجی نوروز 99 محسوب میشوند؛ که شامل چندین تور تک و ترکیبی میباشند. 

پایتخت کشور چک، شهر پراگ میباشد که روی رودخانه ولتاوا قرار گرفته و با سبک معماری گوتیک ساخته شده است. بزرگترین قلعه جهان در پراگ قرار گرفته است؛ که شامل چندین کلیسا، کاخ و باغ های زیبا میباشد. دیگر جاذبه معروف پراگ، پل چارلز میباشد که هم از لحاظ تاریخی و معماری قابل توجه میباشد و هم لحاظ محاسبات ریاضی بسیار معروف میباشد.

سفر به جمهوری چک نوروز 99

نوروز در آلمان

آلمان کشوری است که در هر فصلی میتوان به آن سفر کرد؛ اما فصل بهار یکی از بهترین فصل ها برای سفر به اروپاست. آلمان مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد؛ همچنین موزه ها و جاذبه های تاریخی آن را میتوان در شهرهای بزرگ پیدا کرد؛ که شامل قلعه ها، کلیساها و کاخ های به جا مانده از گذشته میباشد. جاذبه های طبیعی معروف آلمان، آلپ باواریا، جنگل سیاه یا دره‌ی موزل میباشد. در تورهای اروپا عید 99 میتوانید از تورهای ترکیبی آلمان نیز استفاده نمائید. 

مهمترین شهرهای آلمان، برلین، مونیخ، هامبورگ، فرانکفورت و کلن میباشد که هر کدام جذابیت های خود را دارند. تورهای آلمان نوروز 99 در شهرهای مونیخ و فرانکفورت برگزار میشود. شهر مونیخ در جنوب شرقی آلمان قرار گرفته و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی و معماری آلمان شناخته میشود. 

سفر به آلمان نوروز 99

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *