مراکز خرید فرانسه

مراکز خرید فرانسه

مراکز خرید پاریس

یکی از بهترین و جذاب ترین کارهایی که میتوان در فرانسه انجام داد، گشت و گذار در مراکز خرید فرانسه است؛ حتی اگر نخواهید خرید کنید. بهترین طراحان مد و فشن در این کشور فعالیت میکنند و معروف ترین برندها نیز در فرانسه هستند. شهر پاریس دهه هاست به عنوان پایتخت مد و فشن شناخته میشود؛ که باعث شده طراحان زیادی در این شهر نمایشگاه برگزار کنند و موفقیت های چشم گیری داشته باشند. بهترین و مهم ترین نمایشگاه ها در زمینه مد و فشن به جز پاریس در شهرهای رم، میلان، لندن و نیویورک نیز برگزار میشود که رقابت زیادی با هم دارند و هر کدام سعی میکنند طراحی های بهتری ارائه دهند. 

پاریس یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان مد و فشن است و با گشت و گذار در گالری ها و نمایندگی های بهترین برندهای لباس، از جدیدترین طراحی ها دیدن کنند. خرید کردن از مراکز خرید فرانسه یکی از تفریحات و سرگرمی هایی است که میتوانید در سفر به پاریس تجربه کنید. در این مقاله میخواهیم به معرفی توضیح بهترین مراکز خرید پاریس بپردازیم. 

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید به شما پیشنهاد میکنیم قبل از سفر مقاله راهنمای سفر به فرانسه را مطالعه کنید.

برای اطلاع از پکیج های تور فرانسه به صفحه تورهای فرانسه مراجعه کنید. 

برای اشنایی با غذاهای فرانسه به مقاله غذاهای فرانسوی مراجعه کنید. 

فروشگاه های لوکس پاریس

در این فروشگاه ها اجناس معروف ترین برندهای دنیا وجود دارد و جدیدترین طراحی ها را میتوانید در این مراکز خرید فرانسه پیدا کنید.

گالری لافایت

لافایت فروشگاهی با معماری زیبا و بسیار لوکس است که بهترین برندهای دنیا را در این گالری میتوان پیدا کرد.معماری این گالری دقیقا به صورت معماری اصیل فرانسوی است.  ساختمان این فروشگاه در سال 1896 با 3 قسمت اصلی ساخته شده؛ که قسمت هایش مربوط به لباس زنانه، لباس مردانه و لوازم منزل است. اگر به دنبال اجناس ارزان هستید این فروشگاه مناسب شما نیست؛ اما دیدن این گالری و گشت و گذار در آن میتواند برای علاقه مندان به مد و زیبایی جالب و هیجان انگیز باشد. 

گالری لافایت

پرنتام

این فروشگاه نیز دارای اجناس لوکس و گران قیمت است که برای مردم عادی مناسب نیست؛ اما میتوان از آن دیدن کرد. سبک این فروشگاه به صورت مدرن است و اجناسی با سبک جوان پسند دارد. 

لو بون مارشه

یکی دیگر از فروشگاه های لوکس فرانسه است؛ که جزء قدیمی ترین فروشگاه های جهان به شمار میرود. 

مرکز خرید لو بون مارشه

بهترین خیابان های خرید پاریس

خیابان شانزلیزه

معروف ترین خیابان پاریس است که از گذشته همه آن را با کافه های زیبا و دلنشین و مغازه هایش میشناسند. معروف ترین و گرانترین برندها مثل دیور، شنل، گوچی و ولنتینو را در این خیابان میتوان پیدا کرد.

خیابان شانزلیزه

خیابان ریوولی 

در یک قسمت از این خیابان میتوانید خریدهای سوغاتی خود را انجان دهید و در قسمتی دیگر فروشگاه های زنجیره ای برندهای زارا، منگو، ایوروشه و اچ اند ام را مشاهده میکنید. 

خیابان اوسمن

این خیابان یکی از بزرگترین خیابان های پاریس است که شرق و غرب را به هم متصل میکند. گالری های لوکس و زیبای لافایت و پرنتام در این خیابان واقع شده اند.

بهترین مراکز خرید پاریس

برسی ویلاژ

یکی از زیباترین و جذابترین مراکز خرید در پاریس میباشد که در گذشته انبار نوشیدنی بوده و مهم ترین بازار شراب در قرن های 18 تا 20 میلادی به شمار میرفته. که بعدها تبدیل به مرکز خرید شده است. در اینجا میتوان مغازه های کوچک با وسایلی برای منزل پیدا کنید؛ همچنین دارای کافه، رستوران و سینما نیز میباشد. 

چهار فصل

این مرکز خرید در غرب پاریس قرار گرفته و یکی از بزرگترین مراکز خرید فرانسه و اروپا به شمار میرود. در اینجا برند های اپل، اچ اند ام، امریکن آپارل و میشل کورس نمایندگی دارند. 

فروم دی ال

مرکز خریدی زیرزمینی است که با سبک مدرن ساخته شده و دارای دیوارهای شیشه ای است. این مرکز خرید دارای 150 فروشگاه، 17 رستوران، سینما و استخر میباشد که یکی از بهترین مکان های تفریحی در پاریس است. 

کاروزل دو لوور 

یکی دیگر از مراکز خرید زیرزمینی پاریس است؛ که در سال 1993 آغاز به کار کرده است. این مرکز خرید در نزدیکی موزه لوور و قلعه دو کاروزل واقع شده، به همین دلیل نامش را از این دو ساختمان گرفته است. اینجا شامل 35 مغازه و تعدادی کافه و رستوران میباشد. 

بوگرونل

بزرگترین مرکز خرید پاریس است که در نزدیکی برج ایفل و رودخانه سین قرار دارد. این مرکز خرید از سال 2013 شروع به کار کرده و در خیابان 12 رولینویس واقع شده و 120 مغازه و رستوران دارد. 

لا والی ویلاژ

این مرکز خرید در حوه پاریس قرار دارد که در نزدیکی دیزنی لند است؛ اما برای رفتن به آنجا میتوان از مترو استفاده کرد. در اینجا 115 مغازه وجود دارد و شامل رستوران و محل بازی کودکان نیز میباشد. 

مرکز خرید BHV

قیمت کالاها در اینجا به نسب دیگر مراکز خرید ارزانتر است و تعداد زیادی از توریست ها برای خرید به اینجا میروند؛ که باعث شلوغی میشود. این مرکز خرید در خیابان ریوولی، مقابل شهرداری فرانسه قرار دارد.

لینک های مرتبط

2 دیدگاه برای ”مراکز خرید فرانسه

    1. سلام
      معمولا اواخر هر فصل تخفیف میذارن برای موجودی های توی فروشگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *