ویزای الکترونیکی هند

ویزای الکترونیکی هند

قابل توجه مسافران محترم؛ با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور، از ثبت هر نوع ویزای هند برای ایرانیان معذوریم.

ویزای الکترونیکی هند

آژانس همسفران البرز، مرکز صدور ویزای هند و نماینده رسمی و انحصاری سفارت هندوستان جهت صدور ویزای الکترونیکی هند میباشد. مسافران برای ورود به خاک هند نیاز به دریافت ویزا قبل از انجام سفر می باشد. هند برای تمام مسافران با هدف های متفاوت از سفر ویزای مختلفی را ارائه می کند؛ که در مقاله ویزای هند به انواع آن پرداختیم. تا سال گذشته تمام متقاضیان می بایست برای دریافت ویزا به صورت حضوری به محل کارگزاری سفارت مراجعه می کردند؛ اما با ایجاد قانون جدید شهروندان ایرانی می توانند درخواست ویزای خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

ویزای الکترونیکی هند، نوع جدیدی از ویزای هند میباشد که مسافران قادر به دریافت آن میباشند. تمام کارهای ویزای الکترونیکی به صورت اینترنتی قابل انجام میباشد و لازم به حضور شخص متقاضی در شرکت ما نمیباشد. ویزای الکترونیکی به صورت یک PDF صادر میشود؛ که مسافر با در دست داشتن پرینت آن میتواند به هند سفر کند. پس از رسیدن به فرودگاه هند، باید مراحل انگشت نگاری در آنجا انجام شود؛ سپس مهر ویزا در پاسپورت مسافر زده میشود و تعداد دقیق دفعات ورورد و خروج مسافر (برای ویزای یک و پنج ساله) مشخص میشود. 

درصورت تمایل برای دریافت ویزای رگولار هند و اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ویزای هند مراجعه کنید.

مرکز صدور ویزای هند

همسفران البرز مجری مستقیم تور هند و دفتر اصلی صدور ویزای هند 

نحوه صدور ویزای الکترونیکی هند:

درخواست صدور این ویزا به صورت آنلاین و مستقیما از درگاه رسمی معرفی شده توسط دولت هند انجام می شود. مدت زمان مورد نیاز صدور این روادید بین 24 تا 72 ساعت کاری می باشد. برای درخواست اخذ ویزا توسط ما، شما میتوانید مدارک خود را به آدرس ایمیل “evisa@airical.com” و یا به شماره “09101688402” در تلگرام ارسال نمایید؛ تا کارشناسان ما مدارکتان را بررسی نمایند. پس از تایید مدارک توسط کارشناسان و پرداخت هزینه ویزا، ویزای شما ثبت خواهد شد و حداکثر طی 5 الی 6 روز کاری، ویزای صادر شده برای شما ارسال میشود.

انواع ویزای الکترونیکی هند

ویزای الکترونیکی هند دارای دو نوع توریستی و تجاری میباشد؛ که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم. هر شخص، باید با توجه به نوع سفری که میخواهد به هند داشته باشد، نوع ویزای خود را مشخص نماید. اگر سفر به قصد تفریح و گردش انجام میشود باید برای ویزای توریستی اقدام نماید و اگر برای کارهای تجاری به هند سفر میکند باید ویزای تجاری درخواست نماید. همچنین برای درخواست ویزای تجاری میبایست مسافر از طرف یک شرکت در هند، دعوت شده باشد و دارای دعوتنامه باشد. 

ویزای توریستی الکترونیکی هند

1- ویزای توریستی الکترونیکی هند

ویزای توریستی الکترونیکی هند، در سه تایپ متفاوت ارائه میشود؛ که با توجه به تعداد سفرها در سال و تعداد روزهای اقامت در هند تعیین میشود. انواع ویزای توریستی به شرح زیر میباشد:

ویزای الکترونیکی یک ماهه هند

  • ویزای الکترونیکی هند یک ماهه

این نوع ویزای توریستی با مدت اقامت یک ماهه صادر میشود؛ که مسافر اجازه دارد در این مدت دو بار به خاک کشور هند وارد شود. از زمان صدور این ویزا مسافر تنها یک ماه زمان دارد تا وارد هندوستان شود و اقامت داشته باشد. در هنگام تمام شدن اعتبار ویزا، مسافر باید از کشور هند خارج شود و اجازه اقامت بیشتر را ندارد.

نمونه ویزای یک ماهه الکترونیکی

نمونه ویزای یک ماهه الکترونیکی توریستی هند

ویزای الکترونیکی یک ساله هند

  • ویزای الکترونیکی هند یک ساله

این نوع ویزای الکترونیکی هند، از زمان صدور، یک سال اعتبار دارد؛ که مسافر در هر ورود، میتواند 90 روز اقامت داشته باشد. دفعات دفعات دقیق ورود به کشور هندوستان با ویزای مولتی، در فرودگاه هند توسط آفیسر مشخص میشود و مسافر حق دارد بر اساس آن به هند سفر کند. 

نمونه ویزای یک ساله الکترونیکی

نمونه ویزای یک ساله الکترونیکی توریستی هند

ویزای الکترونیکی پنج ساله هند

  • ویزای الکترونیکی هند پنج ساله

این نوع ویزای الکترونیکی هند، از زمان صدور، دارای پنج سال اعتبار است. در هر ورود مسافر تنها میتواند 90 روز در این کشور اقامت داشته باشد. دفعات دفعات دقیق ورود به کشور هندوستان با ویزای مولتی، در فرودگاه هند توسط آفیسر مشخص میشود و مسافر حق دارد بر اساس آن به هند سفر کند. 

نمونه ویزای پنج ساله الکترونیکی

نمونه ویزای پنج ساله الکترونیکی توریستی هند

مدارک لازم ویزای توریستی الکترونیکی هندوستان

    • اسکن صفحه اول پاسپورت
    • اسکن یک قطعه عکس
    • پر کردن فرم فارسی (دانلود)
    • اسکن آخرین ویزای هند (درصورت داشتن)

ویزای تجاری الکترونیکی هند

2- ویزای تجاری الکترونیکی هند

افرادی که از شرکت هندی دعوت نامه دریافت کرده اند و برای انجام یک بیزینس به هند سفر میکنند؛ باید از طریق ویزای تجاری الکترونیکی اقدام نمایند. این نوع ویزا به صورت یک ساله مالتیپل صادر میشود و مسافر اجازه دارد در هر بار ورود به کشور هند 180 روز اقامت مداوم داشته باشد. پس از پایان 180 روز مسافر میبایست از کشور هند خارج و دوباره وارد هندوستان شود؛ که این سفر میتواند به کشورهای همسایه هند باشد و لزومی ندارد که به ایران برگردد. 

مدارک مورد نیاز ویزای تجاری هند

    • اسکن صفحه اول پاسپورت
    • اسکن یک قطعه عکس
    • پر کردن فرم فارسی (دانلود)
    • اسکن آخرین ویزای هند (درصورت داشتن)
    • اسکن دعوتنامه تجاری

نمونه ویزای تجاری الکترونیکی

 

نمونه ویزای یک ساله الکترونیکی تجاری هند

لیست فرودگاه های ورودی هند با ویزای الکترونیکی 

با داشتن ویزای الکترونیکی هند، مسافران میتوانند تنها از مرزهای فرودگاهی وارد کشور هند شوند و اجازه ندارند از طریق مرزهای زمینی وارد شوند. برای ورود به هند با ویزای الکترونیکی باید از 28 فرودگاهی که در زیر لیست آنها گذاشته شده است وارد شد؛ اما برای خروج از هند مانعی وجود ندارد.

Ahmedabad , Amritsar , Bagdogra , Bengaluru , Bhubaneshwar , Calicut , Chandigarh , Chennai , Cochin , Coimbatore , Delhi , Gaya , Goa , Guwahati , Hyderabad , Jaipur , Kolkata , Lucknow , Madurai , Mangalore , Mumbai , Nagpur , Portblair , Pune , Tiruchirapalli , Trivandrum , Varanasi , Vishakhapatnam and 5 designated seaports (i.e. Chennai , Cochin , Goa , Mangalore , Mumbai ).

هزینه ویزای الکترونیکی هند 

برای اطلاع از هزینه ویزا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فرم ویزای الکترونیکی هند

برای دانلود و پر کردن این فرم روی دکمه زیر کلیک نمائید.

چه کسانی نمیتوانند ویزای الکترونیک دریافت نمایند؟

تیک افرادی که ملیت افغان دارند.

تیک افرادی که ملیت پاکستانی دارند.

تیک افرادی که پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگشان پاکستانی بوده است.

تیک افرادی که تا به حال حداقل یک بار درخواست ویزای الکترونیک شان ریجکت شده است.

تیک افرادی که قبلا در بلک لیست کشور هند قرار داشته اند.

تیک افرادی که قبلا بیشتر از مدت زمان ویزای شان در هند اقامت داشته اند.

نکات مهم جهت اخذ ویزای الکترونیکی هندوستان

 مسافر ملزم به حضور در دفتر آژانس همسفران البرز نمیباشد و تمامی کارها به صورت غیرحضوری انجام میشود.

ثبت نهایی ویزا پس از پرداخت کامل هزینه انجام خواهد شد، در غیر اینصورت ویزا ثبت نمیشود. 

تیک ویزا نهایتا در عرض 5 الی 6 روز کاری صادر خواهد شد؛ پس از صدور ویزا، فایل PDF ویزا سریعا برای مسافر ارسال میشود و نیازی به پیگیری نمیباشد.

تیک مسافر با در دست داشتن برگه پرینت ویزا میتواند به هند سفر کند.

تیک ویزای الکترونیکی هند هیچگونه قابلیت تمدید و تغییری ندارد و مسافر برای تغییر تایپ ویزای خود،میبایست پس از پایان تاریخ انقضای ویزا، برای درخواست ویزا اقدام نماید.

تیک ویزای الکترونیک قابلیت صدور برای ملیت افغان را ندارد؛ افغان ها میبایست برای ویزای رگولار هند اقدام نمایند.

تیک مدارکی که برای ما فرستاده میشود باید دارای بهترین کیفیت و خوانا باشند و به صورت فایل JPG یا PDF فرستاده شوند؛ در غیر اینصورت مدارک مورد تایید نمیباشند.

تیک جهت درخواست ویزای الکترونیکی هند میتوانید با شماره تلفن “02188653636″ تماس بگیرید و یا در پیامرسان تلگرام به شماره تلفن “09101688402” پیام ارسال نمایید. همچنین میتوانید درخواست خود را به آدرس ایمیل “evisa@airical.com” ارسال نمایید. 

تیک در فرودگاه هیچگونه هزینه ای بابت انگشت نگاری از مسافر دریافت نمیشود. 

تیک تمام قسمت های درج شده در فرم فارسی میبایست با دقت و درستی پر شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *